آیا تقاضا برای طراحی گرافیک وجود دارد؟
نوشته شده توسط : جعفری

پاسخ کوتاه: بله!

در دهه گذشته، رشد گسترده پلتفرم‌های دیجیتال و استراتژی‌های بازاریابی محتوا، طراحی گرافیک را به یکی از مؤثرترین ابزارهای انتقال ایده تبدیل کرده است. تفاسیر بصری بیشتر از سایر انواع محتوا توجه بینندگان را به خود جلب می کند و باعث می شود طراحان گرافیک در هر نوع حرفه بازاریابی یا تبلیغاتی به شدت مورد توجه قرار گیرند. خدمات طراحی گرافیک

در ایالات متحده، صنعت طراحی گرافیک در حال حاضر دارای حجم بازار 12 میلیارد دلاری است. بر اساس گزارش اداره آمار کار ایالات متحده، در حال حاضر 281500 طراح گرافیک تنها در ایالات متحده مشغول به کار هستند که بسیاری از آنها در زمینه تبلیغات، خدمات طراحی تخصصی، انتشارات و روابط عمومی هستند. طراحان گرافیکی که مشاغل در زمینه های دیجیتال (مانند طراحی سیستم های کامپیوتری و رسانه های دیجیتال) را انتخاب می کنند نیز احتمالاً شاهد رشد 20 درصدی در این زمینه های تخصصی خواهند بود.

وقتی صحبت از بازاریابی محصولات می شود، طراحان گرافیک در موفقیت کمپین های برند شرکت ها نقش اساسی دارند. این بدان معنی است که آنها همیشه یک سرمایه گذاری مهم برای شرکت ها و همچنین یک عنصر ضروری برای تقویت اقتصاد خواهند بود. به جای استفاده از برنامه های طراحی DIY یا ابزارهای آنلاین رایگان، برندهای معتبر تقریباً همیشه ترجیح می دهند طراحان گرافیک واقعی را استخدام کنند تا در کمپین های برند خود به آنها کمک کنند. کار با یک طراح گرافیک راه بسیار بهتری برای کسب و کارها برای تولید آثار طراحی اصلی، دستیابی به چشم انداز واقعی برند خود و ایجاد هویت منسجم برند است. طراحان گرافیک باتجربه همچنین می توانند اطمینان حاصل کنند که همه مواد تعاملی و قابل مشاهده در همه دستگاه ها و پلتفرم ها هستند.

البته، از آنجایی که طراحی گرافیک یک انتخاب شغلی محبوب است، طراحان گرافیک مشتاق با رقابت سختی روبرو هستند. بنابراین، کسانی که از آخرین گرایش‌ها، فناوری‌ها و تکنیک‌های تخصصی به‌روز می‌مانند و مایلند دانش خود را به روز کنند، بیشتر در این زمینه موفق خواهند بود.

گربه دیجیتال


طراحان گرافیک معمولا چند ساعت کار می کنند؟


با توجه به ماهیت خلاقانه طراحی گرافیک، برنامه روزانه طراح و تعداد ساعات کار ممکن است متفاوت باشد.

برای اینکه یک ایده بهتر از چند ساعت کار یک طراح گرافیک به شما ارائه دهیم، بیایید نگاهی به سه محیط مختلف بیندازیم که به احتمال زیاد آنها را در آنها پیدا خواهید کرد:

1. محیط داخلی
طراحان گرافیکی که در یک شرکت کار می کنند، کارمندان یک سازمان مستقر هستند. این نوع نقش ها ممکن است شامل کار بر روی ابتکارات بازاریابی داخلی شرکت، تولید کار برای مشتریان یا هر دو باشد.

نقش های داخلی معمولاً از یک برنامه سنتی 9 تا 5 پیروی می کنند، به این معنی که طراحان گرافیک احتمالاً حداقل 40 ساعت در هفته کار می کنند. موقعیت های داخلی ممکن است بسته به نیاز شرکت، طراحان را ملزم به اضافه کاری کنند. برنامه کاری شما در یک برند معتبر نیز به احتمال زیاد شامل جلسات، رویدادهای شرکت و کارهای اضافی است که ممکن است خارج از مشارکت های خلاقانه شما باشد.

2. محیط زیست آژانس
مانند طراحان گرافیک داخلی، کسانی که در آژانس کار می کنند به احتمال زیاد یک برنامه مشابه 9 تا 5 و 40 ساعته در هفته را دنبال می کنند. با این حال، این احتمال وجود دارد که گردش کار در یک آژانس به طور متفاوتی تقسیم شود. پروژه های آژانس شامل کار با مشتریان خارجی برای تولید کار خلاقانه است، به این معنی که معمولا کوتاه مدت هستند.

نقش های آژانس اغلب بسیار سریع است و پروژه ها اغلب به ساعات طولانی و ضرب الاجل های فشرده نیاز دارند. بنابراین، به احتمال بسیار زیاد برای به پایان رساندن یک پروژه مجبور به اضافه کاری یا دیر کار شوید.

از سوی دیگر، کار در یک آژانس همچنین به معنای صرف زمان بیشتر برای کار با طراحان و مدیران خلاق دیگر است، بنابراین تقریباً تضمین شده است که بیشتر ساعات خود را به جای کارهای دیگر صرف کارهای طراحی کنید.

3. محیط خودمختار
ارقام اداره آمار کار ایالات متحده نشان می دهد که 21 درصد از طراحان گرافیک ایالات متحده خوداشتغال (یا خوداشتغال) هستند. طراحان آزاد به جای کار کردن تحت هدایت یک شرکت دیگر، خدمات خود را با مشتریان قرارداد می بندند و مسئولیت مدیریت تمام جنبه های عملیات خود را بر عهده دارند، از جمله اینکه با چه افرادی کار می کنند و تعداد کل ساعات کاری که در هفته کار می کنند.

اگرچه مدیریت برنامه خود می تواند آزادی خلاقانه تری به شما ارائه دهد، اما اکثر طراحان آزاد آرزوی کار کردن را دارند





:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: